view sourceprint?

Mitt Nyårslöfte!

Jag vill börja med att önska alla mina läsare ett Gott nytt år, och hoppas att 2011 kommer bli ett kanon år för er alla!

Jag själv tror att detta kommer bli ett mycket speciellt år för mig. Bl.a. kommer jag ta studenten som betyder att det blir slut på ett kapitel i mitt liv, som i stort sett hela mitt liv har bestått av. Nu ska jag istället ut i vuxenlivet, skaffa jobb och helt andra erfarenheter. Det kommer garanterat bli blandade känslor, allt från glädje, lycka, tårar och saknad m.m.



♥ Därför blir bl.a. mitt nyårslöfte att verkligen ta till vara på varje dag så jag kan känna mig nöjd med mig själv och vad jag åstadkommit.

♥ Jag ska även ta bättre hand om mig själv och vårda mitt inre. 

♥ Dessutom ska jag börja älska mig själv mer och visa mer kärlek till mina nära och kära, men även till nya människor jag kommer att stöta på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0