view sourceprint?

Så äre!

Hallå där!

Fattar om ingen läser min blogg den är ju stendöd! Självklart har jag samma ursäkt. Orkar inte och prioriterar allt annat före ex. skolan, vänner, joel, fotboll, jobb osv. före bloggen. Dessutom känner jag ingen motivation och vet egentligen inte vad jag ska skriva. Eller jo det värsta är att jag skulle kunna skirva om hur mke som helst och visa massa foton, men det jobbiga är att jag orkar aldrig hålla på att ladda upp alla bilder för det tar så lång tid m.m. Aja, jag ska försöka skärpa mig, men just nu är jag inne i en period då jag har massvis med skolarbete att göra. Tyvärr hinner jag inte med att skriva på bloggen då även om jag skulle vilja det. Men om ni bara står ut någon vecka till eller så så ska jag nog vara tillbaka.

Men när jag kommer tillbaka ska jag visa er massa bilder bl.a. från när jag var i Ekträsk, Ammarnäs & FL-fest på Leos m.m. you name it! Säger bara det att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!;)

Hade så bra så länge!


Bjuder på en höstbild från Ekträsk.



Kommentarer
Postat av: therese - seul.blogg.se

förstår dig! orkar inte heller uppdatera så ofta längre :P

2010-09-26 @ 20:21:45
URL: http://seul.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är inte alltid att tiden räcker till, och visst finns det viktigare saker än bloggen!



Ha en trevlig helg!

2010-10-02 @ 12:11:40
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0