view sourceprint?

Work time!

Haft fullt upp hela helgen!


I fredags var jag på stan efter skolan och då köpte jag nya inomhusskor, farsdagspresent, en kjol och ett par leggings (visar bilder sen). Sen på kvällen såg jag idol men Älsklingen.




Lördag jobba jag 6.45-14.30. När jag kom hem tog jag en powernap, sen blev det att städa mitt rum och trappan hela kvällen för att sedan göra en till tidig kväll.


Idag (söndag) jobba jag också kl. 6.45-14.30. Nu ska jag äta, sen plugga och efter det blir det träning och senare ikväll ska vi fira pappas farsdag med present och någon god kladdkaka tror jag. Sen får vi se hur trött jag är, om jag orkar plugga mer?


Håll utkik, bilder på mina inköp kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0