view sourceprint?

Heeej igen!!

Nu är jag nästan tillbaka, beror bara på er! Jag ska börja blogga igen, men då får ni ha översikt att jag inte kommer att kunna blogga varje dag precis och ibland kan det ta en vecka. Men ni vet ju varför ->skola, jobb, träning, kompisar och älsklingen går före bloggen. Det är nästan så att mitt liv är så fullproppat att jag egentligen inte har tid alls att hinna blogga. Frågan är då varför jag bloggar iallafall? Jo för att jag tycker det är så kul att få inspirera er och visa bilder, samt att det blir som en dagbok för mig.

Men nu behöver jag er hjälp och om ni inte säger nått så blir det ingen blogging på ett bra tag till. Ja vill veta vad ni vill läsa. Vill ni veta allt jag gjort sen ja jag vet inte hur långt tillbaka, eller vill ni bara veta vad jag gjort under lovet, eller ingenting alls och att jag istället börjar om på nytt?





Kommentarer
Postat av: theiiiii

alla bilder som du tagit sen "jag vet inte hur länge"! :D Speciellt då man jsälv har varit med (A) hiihi

2010-11-06 @ 21:45:59
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Visst gör det ? :)



Ha en bra dag!



Kramar Rebecka

2010-11-07 @ 11:35:42
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: natalie

BIIIILLLLDDDEEEER LINNNN!!!!!

2010-11-08 @ 21:26:47
URL: http://natalieschonfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0