view sourceprint?

Linn tipsar!




Mitt tips till er är att börja plugga i tid!


Nog för att det är lite sent nu, men det kan ju vara bra att tänka på det sen när skolan börjar
om igen till hösten. Anledning till varför jag säger detta är för att jag själv hade det som mål,
alltså att börja med läxorna i tid och det jag vill säga är att det har lönat sig väldigt bra!
Givietvis finns det både för- och nackdelar, t.ex. att det är jobbigt, tråkigt, man hinner
inte göra någonting annat osv. Men det viktiga är då att tänka på det positiva, vilket
är att det oftast, nästan alltid blir bra resultat och du kan vara stolt över dig själv efteråt.
Dessutom behöver du inte stressa och få panik som man kan få om man börjar plugga för sent.
Stress är verkligen inte bra för hälsan, vilket jag själv vet mycket väl. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0