view sourceprint?

Världens oväder i söndags!

I söndags var det världens oväder som bara kom helt plötsligt. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket regn! Det ökade bara mer och mer när man trodde att det inte kunde öka mer!? Tillslut började det hagla också. Det var inte nådigt, hagelkulorna var ju jättestora!



Ni ser ju själva, man ser ju inte ens ut!?!?




Denna bild är tagen tidigare i veckan då vi upptäckte denna stora regnbåge.
Dessutom har jag aldrig sett en HEL regnbåge förut, man har ju bara sett en liten halva.




Bilderna är tagna av min syster Adina. 

Kommentarer
Postat av: thea

man kan inte se en hel regnbåge, för regnbågen är rund (A)

2010-07-06 @ 16:03:52
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0