view sourceprint?

Lev varje dag som att det vore den sista!

Ja, idag var det min sista jullovsdag och imorgon börjar skolan. Känns tragiskt att säga dessa ord. Men självklart har jag tagit tillvara på denna sista dag, som om det vore den sita dagen i mitt liv. Haha, nej nu överdrev jag lite. Sanningen är att jag har varit med älsklingen hela dagen och det har varit underbart. Vi bakade  nästan hela dagen. Haha, tog ca. 2 timmar. Ni ska få se bilder på vår fina holländska tårta/paj imorgon. Har inte smakat än, men den verkar vara väldigt sliskig men fin.

Och ikväll har jag haft styrke- och löpträning. Alltid lika kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0