view sourceprint?

Kreativ!


Hallåsan! Det belv lite sent igår kväll och jag vaknade inte förrän kl 12 idag. Men jag har iallafall hunnit se JVM finalen idag mellan Canada och USA. Gud vilken rysare! Tack och lov att USA vann iallafall! Annars vet jag inte vad jag hade gjort? Glömt och säga grattis till Sverige som fick bronsmedaljen, grattis!!

Nu tänkte jag vara lite kreativ! Jag och mamma ska nämligen försöka sy in alla mina byxor/jeans. Ni kanske undrar varför? Jo jag vill sy in dem vid knäna så att de sitter tajtare. För just nu blir det så himla pösigt och överflöd med tyg vid knäna och det tycker inte jag är snyggt på mig. Så det så! Men, det blir ju spännande och se om vi lyckas.

Ska även hinna med att övningsköra ikväll! Så se upp!


(Armbanden på bilden fick jag i julklapp)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina armband

2010-01-06 @ 16:38:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0