view sourceprint?

Valen till åk 3!

Ännu en vecka avklarad! Är det bara jag som tycker veckorna går väldigt fort? Kan ju bero på att jag inte har så långa dagar?

Vi fick info idag om valen till åk 3. Jag säger bara det, inte lite plugg det kommer bli! Det är ju hur mycket som helst! Iallafall om jag väljer de kurser jag hade tänkt.

Därför kommer jag njuta extra mycket av det vi har kvar av denna termin. För nästa termin kommer inte bli kul.




  Svenska C
  Historia A
  Religion A
  Samhällskunskap B
  Idrott & hälsa B
  Projektarbete



  Friluftsliv C
  Psykologi A
  Psykologi B
  Matematik C
  Engelska C - inriktning Cambridge




Tror ni jag kommer att få plugga ihjäl mig eller vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0