view sourceprint?

Satt upp affischer om mitt lags lagblogg!

Tjabba! Ikväll skulle jag ha träning, men då var vi så få och då blev det inget. Men jag däremot, for ut och sprang frivilligt och körde sedan lite styrke. Kände att det var behövligt med tanke på att jag missat så många träningar i sommar pga. jobb och förskylningar. Efter löprundan såg jag en liten stund av herrarnas match, som förövrigt slutade med en vinst för Bureå 6-1. Såg inte andra halvlek eftersom jag hade ett ärende att göra. Nämligen att sätta upp affischer här i Bureå om våran lagblogg. Tanken är att folk ska få reda på att våran blogg finns och om de är intressarade att följa den så är dom mer är välkomna! 

KLICKA HÄR för att komma till mitt lags lagblogg bureadam.blogg.se 

Där kan ni även se hur affischen ser ut!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0