view sourceprint?

Fotbollens dag (igår)!

Hejsan! Igår hade Bureå IF anordnat Fotbollens dag, som jag givetvis var på. Läs mer om detta på mitt lags lagblogg här! Jag var där bl.a. för att spela match mot några gamla damspelare. Det varade dock inte så länge för mig. Hann väl spela 5 min, sedan stukade jag foten. Otroligt besviken blev jag! Det betyder att jag missar seriematchen idag mot Byske Bodå, samt att man måste vila och börja med rehab. Hur kul är det, så här mitt i säsongen? Det suger helt enkelt! Tur var iallafall att mitt lag vann med 1-0 mot de gamla.

Nog om detta! Senare under dagen kom älsklingen och hämtade upp mig för att fara tillbaka till Myggvalla och se herrarna spela mot Villhelmina. Kul att se dem vinna så stort, det var de värda! Sedan såg vi när pappa m.fl. invigde beachplanen genom att spela lite beachfotboll. Det var underhållande!


Ursch vilket tråkigt inlägg, med mycket text och allt!? 
Har tyvärr inga bilder från dagen heller. Bjuder på denna istället.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0