view sourceprint?

FL-dag!

Min andra skoldag bestod av en FL-dag tillsammans med alla 1:or, 2:or och 3:or. Pga. det dåliga vädret fick de planera om lite. Först stannade alla a:are inne i gympasalen och körde volleyboll med varandra. När halva tiden gått for vi iväg med våra cyklar. Vår uppgift var att cykla till några stationer och sedan ta ett gruppkort som bevis på att man varit där. Kan säga att cyklingen var ingen hitt med tanke på vädret, men däremot tyckte jag volleybollen var riktigt rolig!

Efter lunch hade vi vanliga lektioner igen och den enda jag behövde ha vara matte C. Fick sluta tidigare och då hann jag med tio över två bussen, skönt! 


Här får ni se två bilder från förre året då vi gjorde ungefär samma sak.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0