view sourceprint?

Händelserik dag må jag säga!

Igår (tisdags) var en mycket speciell och stressig dag.

Det började redan under natten. Jag kunde inte sova därför att jag gruvade mig så hemskt mycket över min första körlektion och att jag dessutom skulle försova mig. Kvart över 8 tog jag bussen in till stan, träffade Thea när jag klev av bussen, hon skulle till Philip i Burträsk. Det roliga var att jag och hon åkt på samma buss enda in till stan och jag märkte inte henne förrän jag klev av. Sådant som händer. Där vid kl 9 gick jag till AHA körskolan och gjorde fas A medan jag väntade på min körlektion.

Då var det dags! Körlektionen gick faktiskt bättre än förväntat och det var väldigt kul också. Så nu är jag supertaggad på att övningsköra mycket och lyckas med det här! Direkt efter körlektionen kom morfar och hämtade mig. Hemma hos dem åt jag lunch och tog bl.a. en lite tupplur pga. trötthet, samt att jag fick träffa mina småkusiner. Supergulliga!

Kvart i 3 hade jag bokat tid hos frisören. Så nu var man klippt också! Efter frissan kom mamma med mat och efter det hade jag körkortsteori halv 5. Dagen är inte slut ännu!

Teorin slutade kl 6 och jag tog kvart över 6 bussen hem. När jag kom hem packade jag och cyklade dirket iväg på träning. Träningen bestod av löpning och fotbollsträning. Efter träningen övningskörde jag till älsklingen och där var min slutstation och jag fick äntligen andas ut och koppla av.



Sammanfattning för er som inte orkade läsa min intressanta dag i Tisdags:


• Kvart över 8 bussen till stan
• Körlektion

• Mormor och morfar, samt mina småkusiner
• Till frisörn för att klippa mig

• Körkortsteori
• Kvart över 6 bussen hem

• Träning (löpning+fotbollsträning)
• Övningsköra till älsklingen och 
  stanna hos honom.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0