view sourceprint?

Onsdag 2 september

Nu drar jag iväg till älsklingen. Jag ska övningsköra dit så håll er inomhus! Haha. Men hur som helst så hade jag först tänkt berätta lite kort om dagen. Skolan bestod av NV-B, english, matteB (fattar ingenting) och bild. På bilden skulle vi göra en affisch på något som har med våran inriktning att göra, alltså friluftsliv. Jag valde två stycken cyklister. Sedan skulle man kalkera och välja vars du ska måla svarta och vars du ska behålla det vita. Alltså bilden ska bara vara svart-vit. Inte helt lätt kan jag lova! Men kul är det!

Sen hade jag bråttom hem till träningen som inte gick superbra för min del, men det var för att jag var alldeles stum i benen sen jag gymade senast.

Nej men nu har jag också lite bråttom och ska göra mig klar och fara till älsklingen. Hade bra!


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv; vassegod, ooh! tack så mycket, nu blev jag glad :D

2009-09-03 @ 13:53:57
URL: http://kajsshhaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Tack sötnos, det är bara bra! :)

2009-09-03 @ 18:30:57
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0