view sourceprint?

Min helg och 4 par glasögon!

Hejsan! Jag vet, jättedålig uppdatering och har inte svarat på era komentarer. Men jag har ju som sagt mina orsaker. Som i helgen har jag varit med Joel för jag hade inte varit med honom på jättelänge, samt att han är nu borta med sin klass och vandrar hela veckan i Ammarnäs. Så jag ville så gärna träffa honom innan han for. Plus att jag har grymt mycket läxor och prov att plugga på.

I lördagas var jag och Joel på stan. Jag letade efter ett par skor. Och gissa om jag hittade världens finaste högklackade skor? Oja!! Helt obeskrivligt snygga och jag bara älskar dem! Sen så hittade jag även gråa leopardtigts, men råkade ta fel storlek. Så jag ska byta på torsdag, då jag även ska på en mässa och kolla på glasögon. För när jag var på stan så lånade jag även hem fyra par glasögon.




Glasögon nr. 1


Profil, glasögon nr.1


Glasögon nr.2


Profil, glasögon nr.2


Glasögon nr.3






Profil, nr.3


Glasögen nr.4


Profil, glasögon nr.4


Ni får jättegärna säga era åsikter om vilka glasögon jag passar bäst i?
Så blir det kanske enklare för mig att välja, om jag nu ens ska ha någon av dessa?
Men det vore kul att höra vad ni tycker.
Tack på förhand!





Kommentarer
Postat av: jasmine

helt klart nummer 3!!!!

2009-09-14 @ 22:09:50
Postat av: Felicia

Hm, rent spontant nummer 3! Riktigt snygga var dem! :D

2009-09-14 @ 22:25:20
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: sandra

helt klart den första tycker jag!

dem andra är så, hmm, hur ska jag förklara. det är nog lättare med dem första, dem andra är ju moderna nu och med tanke på att man ska ha ett par glasögon ganska länge så är dem första mer tidlösa eller vad man ska säga.

sen passade du helt klart bäst i dem också! :)

2009-09-15 @ 18:03:10
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Anonym

3 =)

2009-09-17 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0