view sourceprint?

Lite uppdatering.

Hejsan! Det var visst ett tag sen jag skrev. Har typ pluggat varje kväll för vi har haft två prov i veckan. Det är sjukt jobbigt att plugga så mycket och man blir så less! Men jag får istället tänka att jag tjänar ju på det. Antingen får jag bra betyg eller så har jag då åtminstonde lärt mig någoting och det är ju bra.

Det enda tråkiga just nu är att jag har blivit riktigt, riktigt förskyld! Huur tät som helst och massa huvudvärk. Rolig helg? Nej! Jag missar därmed matchen som mitt lag ska spela imorgon. Åhh!! Jag får sitta hemma istället och nörda framför datorn och tv:n i hopp om att bli frisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0