view sourceprint?

Hänt i helgen!

Gokväll! Nu tänkte jag bara berätta lite om vad jag gjorde i helgen. I fredags var jag med Mia och då såg vi Idol och en film. På lördagen hade jag match med mitt lag (spelade dock inte så mycket pga. min förskylning). Vi mötte i alla fall några veterankillar, men tyvärr blev det förlust mot dem med 6-2. Vi kämpade iallafall på bra! Och efter matchen så spelade jag och mitt lag fotbollsgolf.

Sen på kvällen följde jag Joel och hans familj till Krister Lundgrens familj och blev bjuden på god middag. Det var trevligt, och de har väldigt små, söta barn som jätte gärna ville leka med jag och Joel. Eftersom Joel är alergisk mot djur, som de då hade hemma, så var vi tvungna att gå på promenader och tillslut så bestämde vi oss för att gå in till stan och se bio IGEN. HAha, ja det var ju inte så länge sen sist!? Men värt var det, för jag blev bjuden av världens bästa pojkvän (tack älskling♥), samt att filmen var hur rolig som helst! Jag rekommenderar den starkt om ni gillar romatiska komendier! Filmen heter "The ugly truth".



Och i söndags så var det kalas för min broder och hela släkten kom på besök. Mycket trevligt att få äta god tårta och träffa Johanna, eftersom det var ett tag sen man var med henne. Sen på kvällen kom älsklingen hem till mig, men då var jag däremot inte så social. För att läxan jag tänkte göra bort snabbt, visade sig ta hela kvällen att göra. Hur kul var det på en skala? Nae, det var synd om min pöjk, men jag tror nog att han överlevde det.


Så vad har hänt i helgen för er då?

 


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Var och såg filmen med min pojkvän i helgen, var helt okej tycker jag :) dock väldigt rolig men förutsägbar. Bra blogg & snygg header!

2009-09-28 @ 22:45:09
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0