view sourceprint?

Dagens citat: "Jag ska bli husvagnsförsöljare!"

Gokväll! Jag har nyss sett en 3D film med min bror. Den var rätt häftig, men det kändes lite konstigt med färgerna och man blev typ yr? Annars så har jag och Isac varit hos farmor och ätit god mat och umgåtts lite med henne. Egentligen borde jag bara legat hemma i soffan hela dagen, men det fick jag inte för mamma. Men vi får väl se om jag är piggare imorgon så jag kan röra på mig mer?




Dagens citat
kommer förövrigt från min 9-åriga bror Isac (snart 10 år). När jag, han och farmor satt och åt middag så frågade jag honom vad han ville bli när han blir stor. Då svarade han stolt:

"Jag ska bli husvagnsförsäljare!"


Hahaha!! Jag höll på dö i skratt! Men det var ju rätt sött ändå!? För min familj fundrerar nämligen på att skaffa husvagn och då sitter Isac på blocket hela tiden och kollar på olika husvagnar till mamma. Han är typ helt besatt och tror att han kommer att få välja vilken vi ska ha? Haha, kanske därför han har rätt mycket kunskaper om husvagnar och pratar till mig som om det vore självklart att jag visste vad det är för sort osv.

Haha, ja vad ska man säga?

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh, tack så hemskt!

2009-09-19 @ 23:07:05
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack :D

2009-09-21 @ 15:45:54
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0