view sourceprint?

Tips till er som inte vet vad ni ska göra idag!

Nu är det så här att jag har väldigt mycket att göra. Både sånt dom måste göras och sånt som jag vill hinna med att göra här hemma. Därför tänkte jag göra en lista på alltihop.







♦ Ta bort kläder från mitt rum
♦ Torka trappen

♦ Rita på bilden (skolarbete)

♦ (Annat skolarbete?)

♦ Läsa bok (skolarbete)
♦ Övningsköra




♦ Blogga

♦ Göra ny bloggdesign

♦ Träna - styrke - löpning

♦ Gå igenom garderoben

♦ Måla naglarna

♦ Noppa ögonbrynen
♦ Fixa mig inför ikväll!

♦ M.m.


Som ni ser är det rätt mycket jag vill hinna med att göra. Tyvärr kommer jag nog inte hinna just allt idag, men det är ju bra att jag har något att göra istället för att sitta och lata framför tv:n iallfall. 


För er som inte vet vad de ska göra idag så kan ju det här vara några tips kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0