view sourceprint?

Stan imorgon!

Imorgon bitti tar jag bussen till stan och med mig tar jag Adina min syster som ska hålla mig sällskap. Det var ett tag sen jag "storshoppade" och jag känner att det är dags nu. Har bl.a. slut smink som jag använder dagligen och det kan ju vara bra att köpa nytt då? Ja jag kommer alltså inhandla smink och sånt som rör det, samt ska jag försöka hitta några vinterskor, kanske uggs, men vi får se. Dessutom är jag i behov av nya jeans och utöver det vill jag även kolla på stickade koftor, tights, bälten och smycken.

Haha, som ni kanske märker så är det mycket jag vill ha. Men som tur är så är jag rätt sparsam och duktig på att hålla reda på min ekonomi och därför kommer jag nog inte kunna köpa allt det här som jag just sa att jag ville ha. Men vadå, man kan ju alltid drömma?




Jag vill ha dessa smycken, skor och kläder ovanför!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0