view sourceprint?

Rösta på mig!?

Hejhej! Var ett bra tag sen jag skrev här och jag har haft lite ångest över det. Men tyvärr kan jag inte uppdatera nått idag för jag är upptagen. Jag, Joel och min familj ska till grannarna och äta middag m.m. Imorgon lovar jag att jag ska uppdatera massor. Så håll utkik!

Sen så tänkte jag bara berätta om att jag är med i en "veckans blogg tävling" på Sissis blogg. Så om ni gillar min blogg så kan ni vara snälla och rösta på mig!? Kan till och med fixa en länkning åt er! Tack på förhand!




Klicka HÄR för att rösta på mig! Jag är nr 2.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0