view sourceprint?

Grattis till körkortet älskling!


Idag var en väldigt speciell dag för min älskling.
Tidigt imorse så hade han uppkörning och det gick superbra!
Så nu har älsklingen äntligen tagit körkortet. Grattis till honom!



När jag kom hem från praktiken idag så ser jag att det står en mycket bekant bil på vår infart. Jag förmodade direkt vem det var och rusade in för att krama och gratta älsklingen. Det riktigt lyste om ögonen på honom för att han var så glad. Sedan frågade han mig om jag ville ut på en rundtur och sedan äta på resturang för att fira. Jivetviss säger jag ja! Isac fick också följa med en sväng. Och just vid korsningen till våran gata så möter vi min mamma och pappa. Lite chockade de blev, när de såg jag och Joel i bilen. Haha, det var en upplevelse! Sen tror jag vi for runt överallt i Bureå och till och med upp på Bureberget. Efter det så firade vi med god mat. Naw, så mysigt det var! Tack älskling!

Än en gång, ett STORT grattis till min älskling!



Ikväll har jag också hunnit vara på Core. Shit va otränad jag är just nu. Har typ inte tränat ordentligt på ungefär en månad. Jag har ju varit sjuk till och från hela tiden, samt massa plugg. Men nu, om jag känner mig piggare i veckan, ja då ska jag ut och springa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0