view sourceprint?

Praktik imorgon!

Förlåt, att jag inte har skrivit i dag heller! Inte bra Linn!? Aja, kan ju iallafall säga att jag lever. och egentligen har jag inte gjort så mycket idag. Först var jag med älsklingen i morse och sen när han for iväg på match så satte jag mig ner med NkB och gjorde några frågor, samtidigt som jag såg på tv. Såg bland annat "mammas pojkar". Så patetiskt program, bara bimbostjejer? Och ikväll har jag skrivit och gjort klart engelskan. Kände en stor lättnad från mina axlar. 




Vad händer i morgon då? Jo då ska jag iväg på praktik!! Jag ska vara hos Pär och Inge på högstadiet på bureskolan. Tror det blir himla nice! Ni kankse undrar varför jag vill vara på högstadiet och just på bureskolan? För det först så bor jag väldigt nära och jag orkade inte ha praktik i stan så att jag måste åka buss.
För det andra så ville jag prova på ledarskap eftersom jag går en sån linje, men då har jag ju varit på dagis och förskolan redan, och där vill jag absolut inte vara igen. Blev rätt less på småbarnen, därför tror jag det kan bli bättre med lite äldre barn (som nästan är lika gamla som jag?). Sen så får jag ju vara med världens bästa lärare också! Det här kommer nog bli kul tror jag!


Seya! Nu ska jag gå och sova så jag
orkar med ungdomarna imorgon!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0