view sourceprint?

Förlust för AIK.

Ikväll har jag sett Södertälje - Skellefteå AIK på tv. Så himla surt att AIK förlorade, 3-2 efter förlängning! Dom var ju mycket bättre i stort sätt hela matchen. Sen så slappnar de av i slutet och motståndarna kan göra mål. Man blir lite irriterad att de inte kan se till att vinna eftersom de spelar så bra hela matchen och istället åker dom på en förlust i slutminuten. Det suger verkligen och man blir bara besviken. Men,men det kan ju ha varit otur också? Dom får ta nya tag till nästa match och se till att vinna då istället! Jag tror ändå på er! 



                                                Skellefteå AIK i mitt hjärta!






Kommentarer
Postat av: Olivia

Bloggsvar: Absolut! Tittar på fotboll med min bror och äter chips, det är härligt. :) Hur har din varit?

2009-10-17 @ 23:11:39
URL: http://olivialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0