view sourceprint?

Min tisdag & onsdag i bilder!

Hejhej!

Nu hade jag tänkt göra ett till inlägg med bilder där jag visar vad jag gjort i stora drag under dagarna. Varför jag göra sådana här collage är för att jag tycker det är kul att göra dem, samt för att det ska bli roligare för er att läsa min blogg. Enda nackdelen med det är att det tar så himla lång tid. Därför är det inte så säkert att jag kommer att kunna göra sådant här så ofta, men jag ska försöka så gott jag kan!














Jag har alltså tillbringat dessa dagar med min älskling och vi har gjort
mycket skoj tillsammans! Man måste ju utnyttja varje dag nu när vi
har lov och varför inte då göra någonting man tycker är roligt!?
Självklart ska man göra det!



Kommentarer
Postat av: Hills

ååh så kul :D

2009-10-29 @ 17:53:43
URL: http://hiilleevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0