view sourceprint?

Saturday!

Hello! Today it's Saturday!

Ja, idag har jag förutom att ha gått på en solig promend, jobbat med mitt engelska tal. Därför har jag lite engelska i huvudet nu när jag tänker, hehe. Men jag tänkte också berätta att kvällen blir nog lite trevligare.

Snart bjuds det på grillat här hemma. Sedan får jag träffa älsklingen och då ska jag, han och även min familj far iväg och se min systers dansuppvisning på Nordanå. Föreställningen heter "Dans i novembermörkret" och min systers grupp kallar sig för "uppvridna" och de kommer dansa streetdans med lite robot-tema. Blir nog spännande att se!

Trevlig kväll!!   




Kommentarer
Postat av: Maj

Fin bild! :)



Jaha okej, skulle också vilja ha en katt, i lägenhet. Känns lättare att ta hand om en katt istället för en hund (som jag har)! EN Collie.



Vem är de somkommer vinna i dol tror du?

2009-11-22 @ 08:42:34
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0