view sourceprint?

Nya tag!

Hejhej! Jag vet dålig uppdatering i veckan, men jag har som inte orkat. Det har ändå inte hänt något skärskilt som jag har kunnat skriva om. Men nu hade jag tänkt berätta lite smått om en del händelser från veckan.



Jag börjar med onsdagen, då fick jag bl.a. tillbaka mitt matteprov. Det blev en stor överraskning! Jag tyckte det kändes bra på provet, men jag trodde inte att jag skulle få nå högt betyg. Där hade jag fel! VG+ blev det och bara 3 poäng ifrån maxpoäng. Jag är supernöjd med mitt resultat med tanke på att jag har kämpat som en tok. Så jag ska inte klaga!



På torsdagen hade jag bara en massa grupparbeten på skolan. Sen hade jag träning på kvällen. Tyvärr slutade inte den så roligt. En i mitt lag fick knäet eller benet ur led. Ursch, det var så hemskt att se och jag kände stort medlidande med henne därför jag har en väldigt stor empati för människor. Därför blev det lite jobbigt att se och jag blev nog lite skärrad.

Det värsta av allt är att det vara bara någon träning sedan som en annan tjej i laget gjorde illa sig i knäet. Så nu har vi tre tjejer som har drabbats av någon form av knäskada på mindre än ett år. Det känns lite oroväckande och man blir ju som sagt lite skärrad av sådant här. Please, låt inte detta hända mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0