view sourceprint?

Fredagen den 13 november!



Ja, idag var det då fredagen den 13. Myten säger ju att man ska ha otur denna dag. Jag vet inte riktigt om jag tror på det, men just idag hade jag faktiskt lite otur. i slutet av dagen har vi matte och sedan mentortid. Jag hade nästan räknat alla tal hemma så jag behövde inte göra så mycket på lektionen. Jag frågade om vi skulle ha någon mentortid och då sa hon ja. Givetvis satt jag kvar och väntade snällt. Om mentortiden var värd? Nej, de sa någonting som bara tog 5 min. Det betydde att jag missade bussen som gick 14.10 och vi slutade 14.20 Kändes himla surt att måsta sitta och vänta på nästa buss som skulle gå om en timma!

Men jag får se det positiva med dagen, hade sovmorgon till halv 12 och idolerna var bra ikväll!



Sen så kan jag ju bara förvarna er om att hålla er inomhus inatt. Jag ska nämligen ut och övningsköra i stan för första gången. Alltså inte allra första gången jag kör, utan just inne i staden "centrum" där det finns rondeller och rödljus m.m. Jag tror det blir spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0