view sourceprint?

Vad jag har att göra i veckan!

Denna vecka kommer ta död på mig. Vi har så himla mycket att göra och plugga på, massa prov och redovisningar! Det värsta är att allt är en och samma vecka! Jag förstår inte hur lärarna tänker? De kan inte på nått sätt ha någon komunikation med varandra? Fattar de inte att vi blir jättestressade och hinner inte med allt?? Man blir så irriterad!






1.  PL ledarskap v.46

2.  Bilden onsdag v.46

3.  Matteläxa till onsdag och fredag

4.  Samhällsredovisning måndag v.47

5.  Fjällboken prov tisdag v.47 (flyttat till v.48)

6.  Geografi redovisning tisdag v.47

7.  NkB prov onsdag v.47 (flyttat till v.48)

8.  Engelska tal v.48



Låter kul va? Nja, det känns riktigt tungt när man ser allt man har framför sig. Det är dags att sätta igång helt enkelt! Men nu ska jag gå och sova, så det får bli imorgon istället. Tagga.. int!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0