view sourceprint?

Torsdag den 21 maj!

Nu kommer en sån här rolig "att göra idag lista". Jag känner att jag har så mycket att göra så jag måste skriva en lista så jag inte glömmer någonting.

  •  Städa mitt rum.
  • Prova kläder jag ska ha med mig till Rhodos.
  • Planera klart vårvandringen med Mia och Elise.
  • Skriva klart minst 2 st frågor på samhällsen!
  • Tona håret brunt (Det blev inget igår).
  • Träning på Guldvallen.
  • Börja packa till Rhodos och vårvandringen.
  • Fortsätta skriva på samhällsen så fort jag får tid över.


Var det någon sol med på schemat? Nej, skulle inte tro det? Känns ju jätte kul att måsta vara inne hela helgen och skriva samhällsen... int! Om jag vill ha bra betyg så får man helt enkelt ha en tjurskalle, annars klarar jag det inte!



 

Men jag får väl hoppas ni får en bra sommardag iallafall!
Ni som kan, ut i solen och njut!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0