view sourceprint?

Sorry!

Dålig uppdatering jag vet, sorry! Men ni kanske kan lista ut varför? Ah, just det.. massa plugg. Sånt är livet. Ni tror säkert jag pluggar konstant? Jag kan lova dig att det gör jag verkligen inte! Oftast när man ska göra läxor så börjar man göra massa annat före t.ex. spel och titta på bloggar osv. bara för att man inte orkar göra läxorna. Och det leder ju såklart till att jag får hur mkt som helst att göra typ på helgerna. Hur kul är det på en skala? 

En positiv grej är ju att jag har som skärpt till mig lite eller jag har bestämt mig att göra klart läxorna så fort som möjligt. Så jag sedan kan slappna av få fritid då, medan alla andra stressar enda in i slutet. Vilket jag annars alltid brukar vara med om. Verkligen inte hälsosamt, men  ändå lär jag mig aldrig!?

Men jag jobbar som sagt på det!!

Och där har ni anledningen till varför jag inte har bloggat och kommer att blogga så mkt, nu de sista veckorna som det är kvar massa plugg i skolan. Plus att när jag får tid över så vill jag givetvis träffa vänner, älsklingen och spela fotboll. Ni får helt enkelt stå ut med att det kommer vara så ett litet tag!  

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0