view sourceprint?

JAAA!!!!!!!

VI VANN!!! Gud så härligt, vi  vann med 7 -0! En heldag med världens bästa lag och dessutom vinna, kan inte bli bättre!! Inte nog med det, vi fick spela på gräs. Älskar gräs!!

Bra jobbat tjejer, nu fortsätter vi se fram emot den här säsongen och fortsätta i samma stil så kommer vi gå långt! Det kommer bli hur roligt som helst då! Bara börja tagga för nästa match som är nästa helg! Utropstecken, utropstecken!!!



Nu sitter jag och lyssnar på musik medan jag väntar på att älsklingen ska komma. När han kommer blir det att se Twilight. Älskar den filmen, men faktiskt ännu mer böckerna! Ni som inte läst dom, GÖR DET!!


Bjuder på en låt jag lyssnar på just nu.


Fences - Paramore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0