view sourceprint?

Grattis mamma!

Idag fyller min käraste mamma år! Tusen grattis till henne!♥

Tidigare idag har jag och Mia varit inne i stan. Vi fixade maten till vårvandringen och hämtade ut mitt id-kort. Dessutom köpte jag en present till mamma från jag och Adina. Det blev ett par pärlörhängen och ett långt halsband. Lite småsött tycker jag. Hon blev iallafall glad!

 
 

Nu ska jag sitta och skriva samhällsen enda från nu tills jag går och lägger mig. Peppad!? Nej, men jag har inget val. Om jag vill hinna träffa älsklingen♥ och hinna spela fotboll och kunna fara utomlands MÅSTE JAG!


Puss på er!

Förövrigt så saknar jag älsklingen JÄTTE mkt!
Har inte träffat honom sen i tisdags.
Hur ska jag då klara mig utom
honom en HEL vecka?
Älskar dig Joel!♥

Kommentarer
Postat av: s a r a

(svar)Jo men man ser att ni är systrar :)



Snyggt halsband!

2009-05-22 @ 21:01:02
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0