view sourceprint?

Fredag 8 maj

Hejhej!

Ni kanske förstår att ni inte har missa så speciellt mkt i veckan eftersom jag mesta dels ägnat mig åt plugg. Däremot kan jag berätta lite om idag.

Dagen började med redovisning inför hela klassen. Alla skulle köra och det tog ca. 3 timmar. Vi slutade alltså halv tolv idag! Hur skönt var inte det? Men när jag kom hem hade jag bestämt mig för att göra läxor. Mindre kul!? De jag hann göra var att skriva klart en uppgift på kost&träningen, samt räkna lite matte. För sedan hade vi fotbollsträning kl 5. Träningen var ganska chill. För vi har match imorgon och skulle bara ta det lugnt idag. Vi tränade på hörnor och frisparkar inför matchen. Jag hoppas det kommer gå bra imorgon för jag är himla taggad på att krossa dom!

Vi ska möta Vindeln och vi har aldrig mött dem förut, så det blir spännande! Vi åker buss dit kl 12 och matchen är kl 4 vilket innebär att vi är hemma vid kl 8. Alltså, totalt är vi borta åtta timmar! Det är då längsta resan jag har gjort med laget och första gången vi får åka buss.

Som sagt jag är riktigt taggad och det kommer bli riktigt spännande!



Gooo, girls!!!!!!
BIF♥



Efter träningen kom Joel hit. Åh, vad jag har saknat honom! Han har ju varit borta i Vuoggatjålme med klass hela veckan. Så det var underbart att få träffa han igen! Jag får även träffa han imorgon kväll efter matchen. Då blir det mys och se Twilight! Så länge jag får vara med älsklingen kan ingenting bli bättre! Love u!

Godnight everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0