view sourceprint?

Ägnat åt min vän Hillevi!

Tjenare, hallå! Egentligen har jag blogguppehåll, men min vän Hillevi ville så gärna att jag skulle skriva ett inlägg om henne. Det blir inget långt men ska försöka skriva någonting snällt!



Hillevi är en riktigt ball brud som älskar att ha kul!
Hon är en av mina närmaste vänner och är en bra sådan!
Nu är hon, hennes syster och mamma påväg bort från kyliga Sverige,
för att fara till ett mycket varmt land, långt, långt bort.
Rhodos (Grekland) lets go!!
Det är FÖRSTA gången hon far utomlands!
Jag blir så glad för hennes skull och hoppas verkligen att
hon får det hur bra som helst!

Massa kramar från din vän Linn♥




Kommentarer
Postat av: adina

Snart ska vi dit! :D

2009-05-04 @ 12:53:59
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: ryggan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW sååå snällt linn jag flännar typ :] jag ska skriva när ni far ! :) btw, jag tror jag vet vilket hotell ni bor på var det sungarden???

2009-05-11 @ 21:16:07
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0