view sourceprint?

Snälla, tyck synd om mig, för en gångs skull!?

Jag brukar bita ihop! Men nu går det bara inte!

Varken kul för er eller mig, att jag inte kan uppdatera på bloggen så ofta nu. Men det finns ju såklart en orsak till varför jag inte uppdaterar så mkt i veckan. Har varit väldigt sjuk och nu har jag MASSA plugg att ta igen! Kan ju göra min LILLA lista på allt jag har framför mig att göra?

  • Börja på novellen och sätta igång direkt med att få den klar! (Har dock skrivit massa punkter om vad jag ska ha med. Så jag är ju pågång iallafall? Har ändå panik!) <--ska vara klar på tisdag!
  • Förbereda mig för den muntliga berättelsen på svenskan.<--onsdag!
  • Förbereda mig på redovisning i friluftsliv. (har inte börjat förbereda mig än = panik!) <--tisdag!
  • Ligger efter litegrann i matten.
  • R&R läxa. Vet inte vad det är för jag var sjuk då.<--måndag!

Ja, det får nog räcka. Har egentligen mer att göra men det ligger lite längre bort. Så, vad tycker ni? Är det här lite uppgifter eller!?!?! Tror ni jag kommer måsta plugga hela helgen? Svar ja det kommer jag! Jag är ganska säker på vad jag kommer att dö av, STRESS och ÅNGEST!

Nej nu kom jag på att jag måste fixa för imorgon! Packa slalomgrejer, fixa mat osv. Plus, skicka iväg mina punkter om frilufts till Jasse! Åh, jag kommer aldrig få gå och sova!? 

Hoppas ni får en lugn och skön helg iallafall och lär er att inte göra som jag! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0