view sourceprint?

Duracellkaninen

Heej, här kommer lite uppdatering om lördagen.


Först hade jag match kl 11 på Guldvallen mot Morön. Vi vann med 4-0. Vi kämpade på bra och stundtals såg spelet riktigt bra ut för att vara första träningsmatchen på konstgräs för i år. Efter matchen gick jag hem till Joel och åt, duschade, såg tv med Linnea för att sedan cykla tillbaka till Guldvallen för att se Herr-laget och när Joel spela. Det blev inte att se så mkt av älsklingen för han fick kramp i vaden. Konstigt!? Nae. Han spelade innebandy match före han skulle spela fotboll. Då äre väl sånt som händer?

Sen cyklade jag hem bredvid Maria, Joels mamma. När vi kom fram till deras hus möts vi av en bil och i den sitter Joel och Gurra. Så då fick man träffa Gurra och det kan man ju säga var ett bra tag sen sist, i höstas tror jag det var? Han blev inte kvar så länge, så då gick vi in och gjorde oss klara för främmandet som skulle komma, nämligen Krister Lundgren och Maria, med deras små, söta barn. Oskar är exakt som en duracellkanin om man säger så. Har aldrig sett en 3-åring vara så speedad!? Vi hade det iallafall trevligt, såg melodifestivalen osv.

När de hade farit satte vi på en film. Minns inte vad den hette, för jag somnade i början. Men det jag hann och se av filmen var inte friskt kan jag säga dig. Usch, vilken rysare! Typ en mördare som styckade ihjäl folk och plockade ut deras inälvor. Men som tur var hade jag älsklingen vid min sida hela natten och kunde då sova gott. Puss!


Vi såg en svensk film där man får följa en polis som försöker
hitta denna mördare som styckar ihäj folk och blir tänd på det.
Filmen liknar Hannibal litegrann i och med att han styckar ihjäl folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0