view sourceprint?

Riktigt tufft, men tänk positivt!

Heej allihopa! Det blir dålig uppdatering den här veckan också
pga väldigt mkt plugg. Här får ni se ett schema över min veckan.

Måndag 
> Skola
> löpträning
> skriva klart novellen
> såg hockeyn.

Tisdag
 
> Skola (redovisning)
> stan + (köpte smink och ett par slalompjäxor) 
> gjorde R&R läxan 

Onsdag 

> Skola (redovisa R&R läxan och muntliga berättelsen på svenskan, 
   samt länma in novellen) > styrketräning med simmarna 
> se tv och räkna matte

Torsdag
 
> Skola
> Se Skellefteå AIK med älsklingen och gurra!

Fredag 

> Skola
> antingen plugga matte eller vara med kompisar (har matte prov på måndag).

Lördag
 
> fotbollsmatch kl.9
> kanske stanna och se Joels match, annars far jag hem och tar vara på tiden
   och pluggar matte eller någonting. 
> Vara med Joel och alla grannar på kvällen

Söndag
 
> Vara med Joel,
> plugga matte,
> träning på Guldvallen.

Och sen kan jag påpeka att på varenda lektion på skolan måste man ta till vara på tiden och JOBBA för att hinna med. Så mkt har vi just nu! Jag vet, du kan kalla mig pluggis denna vecka. Men det är så sjukt mkt att jag kan ju inte bara skita i det. Då får jag ännu mer panik! Man får helt enkelt bita ihop och köra på.



Tänka positivt - om jag gör klart allt det här så fort som möjligt behöver jag inte känna någon stress i slutet och jag kan göra det jag vill göra, då jag är klar!
SÅ ETT TIPS TILL ER är att sätta igång i tid. För det är någonting jag är sämst på att göra och ångrar det så mke! Men nu har jag tagit tag i det och ska bättra mig! För man mår mke bättre efteråt när man gjort klart allt i tid.

Good luck everyone!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0