view sourceprint?

Äntligen klar med novellen!

Kan inte fatta det, att jag bara har skrivit på 2 hela dagar? I och för sig är det många timmar, men endå! Jag visste ju inte ens vad jag skulle skriva i Torsdags, då hade jag ju ingenting. Gud, så skönt! Jag trodde aldrig jag skulle klara det, aldrig! Men nu har jag lyckats! Det enda som fattas nu är att finslipa den lite. Och det har jag hela kvällen på mig imorgon.

Nu kan jag sova gott!♥



Bli inte rädda! Det är min novell som innehåller blod.
En riktigt dramatisk berättelse.



Kommentarer
Postat av: theii

sv: jag tkr ändå att la voix suger. och emd med för den delen;)

2009-03-16 @ 15:22:17
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0