view sourceprint?

8 månader!<3

Måndag den 23 Mars 2009.

Jag och älsklingen firade 8 månader igår!
Helt otroligt va mkt jag älskar dig!
Du är det bästa jag vet och jag blir så glad
varje gång jag tänker på att du och jag tillsammans blir vi!
Puss på min, bara min Joel Bohman!♥
230708


Efter min jobbig löpträning där vi körde intervaller och jag fick kramp i främre vadmuskeln. Så skynade jag mig hem, duschade, packade och gjorde en lite överraskning till Joel. Synd att jag inte hann ta kort på den, men jag hade iallafall lagt i hans favoritkakor och några gelehallon i en plastpåse. Sedan blåst upp den så den blir som en boll. Och utanpå den hade jag rosa karamellpapper och knytte med ett vitt presentsnöre, och skrev ett litet kort. Riktigt fint tycker jag det blev och älsklingen blev som tur var glad. När jag kom hem till han på kvällen så hann vi bara se lite hockey och fika, för att sedan gå och sova. Men jag är nöjd så länge jag bara får vara med älsklingen! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0