view sourceprint?

Sommarkänsla!

Idag kom den första riktiga sommardagen för mig!
Jag kan räkna upp allt som gör denna dag till en riktig sommardag för mig.
Vaknade och såg att det var 26 grader i solen. Tog på mig kortshorts. Såg Bureskolans
skolavslutning, som innehöll en massa vacker sång, finklädda nior, kyrkan osv. Sill och
potäter till lunch och nu väntar jag på en sommrig sommartårta med grädde, choklad
och jordgubbar på. Mormor och farmor ska fira mig i efterskott, vilket är vanligt att de
brukar göra samma dag som det är skolavslutning i Bure. Sedan tänkte jag
lägga mig ute i solen och sola och ikväll har jag fotbollsträning
och får träffa älsklingen. Denna dag kan inte bli bättre?
Jag får ALLT jag älskar! Sommar, sol, jordgubbar,
cholkad, värme, presenter, fotboll osvosv.
Därför är denna dag en riktig sommardag
för mig som jag älskar!


Puss, nu är det tårta och presenter som väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0