view sourceprint?

Otursdagen!

Idag känns det verkligen som det var en otursdag. Jag, Kajsa, Thea och Natalie skulle till vitbergsbadet. Det började med att jag missade bussen. Som tur var kunde farmor skjutsa mig. Tack! Sen trodde jag att jag hade glömt min vattenflaska hemma så då svängde vi in på södra statiol och köpte en flaska. Sen när jag sätter mig i bilen kom jag på att den ligger ju i min kylbag. Lite smått irriterad att jag inte kollat just där?

Dagen har ändå blivit lite blandad med tur också eftesom jag alltid försöker hitta höjdpunkter med varje dag. När jag kom fram till VB så sa Joel att jag fick komma in genom caféet. Alltså free. Mkt snällt av älsklingen. Inne på självaste VB var det kanon! Jättebra väder, glass, sol och bad!



 







Men vid 3 tiden så skulle vi fara till umo. Thea skulle på drop in, men när vi kom fram så var det stängt?! Det sög, eftersom vi hade kunnat lega längre på VB. Men då for vi in till stan istället och där skiljdes vi åt. Jag och Kajsa kollade en stund på kläder, sen träffade jag Adina och fortsatte kolla runt på kläder. Hittade jag något? Ne...ovanligt!?

Eftersom jag inte hittade några snygga kläder så gick jag istället in på se&synas för att kolla på ett par glasögon jag provat tidigare. Det är vinröda björnborg glasögon. Ja, nu är grejen den att dom var nämligen slut i butiken och givetvis var de även slut i sortimentet på ett annat ställe, och kommer inte att komma tillbaka (finns inte längre). Kan man ha mer otur?? Åhh...!!! Men jag lånade ändå hem två par andra för att se om jag vänjer mig vid dem istället.

Nu kan jag bara avsluta med att säga, "vi hade i alla fall tur med vädret"! Kan jag lova, det var hur varmt som helst idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0