view sourceprint?

Ny design

Hejsan! Som ni ser så håller jag på att fixa och trixa lite med designen. Dock är den inte klar och headern är bara tillfällig. Men det jag hade tänkt mig var att designen skulle vara lite sommrigare med ljusa, glada färger och blommor kanske.

Vad tycks om designen?


Aja, fortsätter kanske en annan dag eller ikväll. Nu ska jag gå och städa mitt rum. Det kan som behövas. Och efter middagen blir det nog att städa bilen åt pappa så jag får tjäna lite pengar. Gör nästan allt för pengar nu. Eftersom jag har flera resor att se fram emot att göra i sommar. Troligtvis fara till Stockholm 2 ggr!? Hoppas på det!


Städning vare, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0