view sourceprint?

Friday!

Idag har jag och Hillevi legat och solat på danielsten. Vilken varm dag! Vi hade varmast i Sverige till och med! På kvällen hade jag träning och sedan for jag hem och såg fotboll, sverige - england 3-3 efter full tid, sedan avgjorde england på straffar. Inte rättvist, tycker jag! Sverige vände 3-0 underläge till 3-3. När de gjorde sitt första mål tog de över matchen helt. Sverige borde ha vunnit!
 
Nu ska jag och älsklingen gå och sova. Vi ska up tidigt imorgon. För imorgon ska vi vara en hel dag i Piteå för att titta på fotboll osv. Det blir nog riktigt trevligt!

Ni får hade, seya! 

Kommentarer
Postat av: elise

tack:)

2009-06-30 @ 00:19:57
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0