view sourceprint?

Första riktiga jobbardagen!

Hålla där! Idag har jag haft min första riktiga jobbardag. Jobbar på Bureå IF för er som inte vet. Samma som ifjol faktiskt. Inte värsta lönen precis, men det är kul. Idag t.ex. förberedde vi inför fotbollsskolan som börjar imorgon. Vi fixade grejer och planerade dagen, samt att vi testade praktiskt att instrurera varandra och pröva på övningarna. Haha, de var kul att se på när de körde fotboll, men de fick bara hoppa på ett ben. Dagen har alltså varit helt okej.


Efter jobbet cyklade jag direkt till farmor för att skriva under på ett papper om ett jobb. Jag kanske inte har nämt det tidigare, men farmor berättade för mig att hon som städar deras trapphus ska sluta och då undrade hon om jag ville ha jobbet. Det är inte så ansträngande. Ska städa var fjortonde dag och det tar kanske 2,5 h att städa två st lägenheters trapphus. Ganska lättförtjänta pengar om jag får säga det själv.

Det blir perfekt med extra pengar nu i sommar, dock hinner jag inte få så mke innan jag och Joel ska till Stockholm, men det löser sig nog. Däremot, om jag, mia och massa fler också ska till stockholm/Göteborg i sommar så böehöve jag verkligen dessa pengar. Därför kan jag säga att jag är grymt motiverad till att jobba i sommar och tjäna pengar.

Som nu t.ex. ska jag få städa bilen här hemma och få en slant av mamma och pappa. Värt, oja!


Btw. har en ny header. Vad tycks?;)


Kommentarer
Postat av: kurt

paint?^^ inte bra

2009-06-18 @ 02:48:04
URL: http://kurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0