view sourceprint?

Överraskningen!

Igår kväll kom älsklingen hem till mig och jag har inte träffat honom på jätte länge. Har verkligen saknat honom! Vi såg bara på tv och myste hela kvällen. Sen gav jag honom lite presenter som jag köpt från Rhodos. Först lurade jag honom med en grej, sen fick han ett paket som han skulle betala själv, hehe. Nej, men han hade som sagt till mig att han ville attt jag skulle hitta lite grejer till han i Rhodos, men då gillar ju jag att slå in saker och så gjorde jag det. I paketet var det en parfym. Den doftar underbart gott!

Och nu till överraskningen som jag gick runt och letade efter i hela Rhodos! Nämligen ett smycke till ett halsband. Det är speciellt, eftersom jag verkligen försökte hitta det på varenda affär jag gick in i. Sen så hittade jag det och tänkte, just precis den ska det va! Hittade dock ingen snygg läderrem till smycket så de fick mamma fara och köpa på Guldfynd i Skellefteå. Det blev hur snyggt som helst på honom! Hehe, nog för att han redan är snygg!! Jag vet det är tjatigt, men jag kan aldrig sluta säga hur mke jag älskar honom när jag älskar honom hur mke som helst! Love you! Puss ♥



Överraskningen och parfymen♥


Kommentarer
Postat av: hillethapille

bilder från grekland nuuuuuuu linn!

2009-06-06 @ 18:02:10
URL: http://ryggankatt.blogg.se/
Postat av: s a r a

(svar)Okej :) Helt okej,har inte gjort så jättemycke idag :9

2009-06-06 @ 20:28:22
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Oj det lät inte fel! Fått bränna?

Puss

2009-06-07 @ 17:27:46
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0