view sourceprint?

De första bilderna!

Heej! Just nu är jag hemma på matrast från jobbet, (jobbar på Bureå IF:s fotbollsgolf, för er som inte vet). Så skönt väder det har varit idag och då är jag glad att jag har ett jobb där jag kan vara ute och typ spela fotboll ute i solen om jag vill. Riktigt nice!

Under dagen for jag tvärt hem för att säga grattis till pappa som nyss har fyllt 44 år. När jag kom bjöds jag på morotskaka, kladdkaka, jordgubbar och grädde. Riktigt gott! Sen for jag tillbaka och då spelade jag och David bl.a. fotbollstennis. Det var första gången jag provade det och det var faktiskt riktigt skoj! Jag tycker att ni borde prova det! Det finns på Myggvalla!

Här kommer lite bilder tagna med vår nya systemkamera, som både jag och Adina har tagit under dagen idag.















Farmor och mormor


pappa


Min lillebror Isac




morfar


mamma


Min lillasyster Adina




Pappa fick ett flugfiskespö.


mammas lasange, mums!


Jag och Adina köpte en ny ring igår. Ganska snygg va, för 20 spänn?


Vad tycker ni om alla bilder, visst var dom fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0