view sourceprint?

SOL!!!

Jaaa!!! Äntligen.. tittar solen fram!! Jag trodde ärligt talat att sommaren var slut? Nu får vi bara hålla tummarna att det håller i sig hela augusti ut! I morse kom jag hem från älsklingens stuga som ligger i Finnfors. Sedan har jag bara solat idag och ikväll blir det träning.

I Joels stuga har vi mest tagit det lugnt eftersom det inte var så bra väder. Men vi hann ändå med att åka en sväng till Rismeliden eller hur nu det stavas? Där försökte Joel och tony m.fl. fixa en orgel från 1889, men det gick inte så bra. Innan vi for därifrån gick vi in i bagarstugan och köpte det sista nybakta brödet de hade. Vi åt det på kvällen och det var hur gott som helst!

Just ja! Igår kväll körde vi en fisketävling också. Jag och Joel mot Linnea, Tony och Max. Joel var ju så duktig och drog upp två små gäddor och två abborrar, vilket gjorde så att vi vann. Tyvärr fick jag ingen fisk, vilket sög.


Här kommer lite bilder från dagarna i älsklingens stuga:


Nybakat bröd. Mums!


Här är chokladpåsen Joel fick av mig på vår 1 årsdag.
Nu är den tyvärr öppnad på bilden och halvtom, vilket gör så det inte ser lika bra ut.
Men visst ser det ändå ganska gott ut?


Söta praliner i chokladpåsen och ett chokladhjärta!


StorfiskarN!?


Det var alla bilder jag hade att bjuda på.
Tack och bock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0