view sourceprint?

Dagens citat/Linn tipsar



Dagens citat: "Vi föds gråtande, lever klagande och dör besvikna."

Om man tänker efter så är det ju verkligen så. Väldigt tragiskt tycker jag. Varför ska vi människor vara så pessimistiska hela tiden? Det kommer bara sluta med att man dör av att bara tänka negativt hela dagarna. Jag vill bara ge er några tips. Ett av dem är självklart att du redan nu ska börja tänka positivt och peppa dig själv hela tiden!
 Ställ dig positiva frågor som, "Vad har varit bra med dagen, dina bästa egenskaper osv."

Vad får du ut av det:

Du blir mycket gladare och uppfattas som en glad och trevlig person.
Du mår bra i själen.
Du lär dig förlåta dina misstag och kan gå vidare.
Lever längre,
osv.



Sen så vill jag bara avsluta med att säga att du borde
ta till vara varje dag som om den vore den sista.

Gör alltid minst en rolig sak under dagen och
jag garanterar att du kommer uppskatta ditt liv ännu mer!




Lycka till! ♥
Kram Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0