view sourceprint?

Bilder från Joels stuga!

Förra veckan var ju jag som sagt i älsklingens stuga. Vi hade det riktigt bra! Det var kanonväder, massa bad och fiske m.m. Det finns inget mysigare än att vara i en stuga, tycker iallfall jag.



Jag for ut och paddla kanot med Maria och Linnea som ni ser på bilden.






Har ALDRIG sett en så STOR gris förut!?:O




Däremot hade hon jättesöta griskultingar!


Gäsp!


Bjuder på den.


Snyggingen min, fiskar!


Tyvärr fick han ingen fisk.


Däremot fick jag denna gädda på mitt kast. Men Joel kunde inte erkänna att det var jag som fick den. För det första så tog han av mig spöet och drog upp den, fastän jag ville. Och för det andra så sa han att det var ju hans drag och hans spö. Och då ville han att vi skulle säga att det var "vi" som fick den. (Men jag håller fortfarande fast vid att det var jag som fick den, punkt!)


Det var alla bilder jag hade att bjuda på!
Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0